dilluns, 6 de setembre del 2010

BTT per la Cerdanya. Bellver-Ridolaina

Aquest matí ens hem atrevit a fer una incursió en territori Gaston amb la bicicleta. És una ruta super-fàcil, però bona per fer cames si es disposa de poc temps, ja que el desnivell acumulat és de més de 700 mts. que es fan pràcticament d'una tirada, i l'excursió dura menys de dues hores, sense parar i a ritme.
I el recorregut no té cap secret, es puja per una banda de la Vall de Ridolaina i es baixa per l'altra.

Sortim de Bellver per carretera i pista fins a Nas, que és on trobem la primera rampa forta, i creuem el poble per enfilar la vall que queda a l'esquerra per una pista que va pujant, pujant i pujant, amb petits parèntesis que ens deixaran respirar i recuperar una mica l'alè, fins que arribem a la cota 1.500.

Seguim sempre la pista principal, i baixem per l'altra vessant, on encara ens quedaran algunes rampes sorpresa, fins a enllaçar amb la pista que surt de Montellà i que puja fins al refugi de Prat d'Aguiló.

La seguim avall, i, poc abans d'arribar al poble, ja per asfalt, trenquem a la dreta i seguim fins a Cal Piltre (Ridolaina). Aquí és on ens hem quedat nosaltres a dinar, però si no tenim ningú que ens pugui venir a buscar, fins a Bellver són 6 km. més seguint la mateixa carretereta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...