diumenge, 10 d’abril del 2011

Serra de Guara, Todo por la Tnapia

Després de la Totxaires, amb la felicitat al cos, en Joseba em té preparada una sorpreseta a la sierra Guara...
Uns quilòmetres abans d'arribar a Rodellar sur un trencall cap al barranc dels Oscuros del Valcés. Després d'una horeta ben bona d'aproximació (amb riu inclòs) s'arriba a aquesta petita però impressionant paret. La via que em porta el company (Todo por la Tnapia) és obra dels "agentes de la guardia civil" i, tot s'ha de dir, molt bona feina. Originalment va ser oberta en artificial amb tirades de fins A3 i una timba que ni us explico...
Però aquí no s'acaba tot, el que pretén el sagal (Joseba), és fer-la en lliure!!
I així és com el dilluns passat li fem una primera pujada de reconeixement tot deixant-hi un pitó a la quarta tirada i unes quantes marques de magnesi...jeje
A l'endemà hi tornem i el company encadena per fi tots els llargs i com en diuen els que en saben: rotpunkt de cordada!!! jajaja
Val a destacar la perseverància d'aquest bascocatalà que invertí una hora per encadenar el cinquè llarg!!!(i deia el xiquet que anava malament de pila!!).
En fi: primer llarg A2+ o 6b, el segon A3 o 7A+ (uf,uf) el tercer V+, el quart A2+ o 7b, el cinquè A2+ o 7b+ i l'últim 6a. En Joseba ho encadena tot però jo el 4rt i 5è llarg ni de segon!!
Quina bona lliçó i quina gran descoberta.
Com a informació útil diré que vam utilitzar uns tascons mitjans, Camalots del 0.5 al 3, i Aliens (un parell de semàfors i un gris) i un pitó que vam deixar posat.
La paret té una mica menys de 200 m. i és cara nord total però amb aquesta caloreta que feia aquests dies vam estar de conya. Conteu de portar unes xancles si no voleu arrossegar unes bambes molles tot el dia (i com pesen pels desploms!!).
La ressenya la trobareu pel Google escrivint "todo por la tapia escalada".

Salut i metres!!

Llullu

Cesc ha dit...

Osti tiu, t'has disparat i ara no hi ha qui t'aturi, la Totxaires per escalfar, i després a escalar de veritat,...felicitats company !!

Llullu ha dit...

Ei Cesc!! ...i espera't amb el percal que hem encetat a la paret de Catalunya amb en Willow...jejeje; de moment és brutal!! Espero que ho puguem acabar abans que arribi la canícula. Però no avancem aconteixements que ja ens coneixem...
Fins aviat!!

Mingo ha dit...

Uns dies sense entrar i nen t'has fet un munt de coses importants. Collons que forts que esteu. Una abraçada

KALAMONTSE ha dit...

així comencis a currar de dilluns a divendres un altre cop!!! veuràs com se t'acaba aquesta metamorfosi...

dona records al mandril del Willow!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...