dimarts, 23 de febrer del 2010

Els bombers de l'Horta de Sant Joan.

Bé, segueixo amb la vena política, un dia d'aquests m'hauré de posar a escalar de veritat. 
Faig un copiar-enganxar d'un escrit de F.Puigcarbó, extret del seu propi blog.


"Finalment han hagut de ser els bombers del Graf, els qui ha posat el dit a la nafra i les coses al seu lloc. Han parlat de circ mediàtic, i han dit més coses:
"No voldria que els meus fill escoltessin les meves últimes paraules en el Youtube si moris en un incendi" ha dit un d'ells.
"Aquest es l'incendi de les eleccions del 2010" ha manifestat un altre.
I han dit més coses i molts clares, i encara han estat prou mesurats davant aquesta xacra que hem de suportar que és inútil comissió, engegada per una miserable clase politica en període pre-electoral, ajudada per uns mitjans miserables també que n'han posat un bon tros a l'olla, la Vanguardia els primers, en Cuní també i la resta si fa no fum, en un penós exercici de desinformacio i manipulació obscena de la noticia.
Tot plegat ha estat un penós i lamentable exercici de miserable hipocresia, car ni a medis informatius ni als politics els importen un rave el bombers, el foc i els morts, tot és un pur paripé, un intent d'aprofitar-se'n per fotre a l'altre, som en temps d''eleccions i qualsevol causa per debilitar al contrari és bona, i aixó ho sabem tots, però només els bombers del GRAF ho han dit avui, alt i clar. Em trec el barret, aquests bombers són persones, persones honestes i compromeses, la resta purria, em fan fàstic."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...