dijous, 1 d’abril del 2010

Montrebei, fang i pedra...

El passat diumenge 28 vam treure el nas a la paret d'Aragó disposats a treure "xispes"... Ens llevem amb la calma a Pont de Muntanyana, esmorzem amb la calma, posem gasofa amb la calma... "tranqui Edu que tenim més llum, han canviat l'hora..."
Agafem la pista per anar a Estall i amb certa sorpresa passem uns cartellots de "Camino cortado por obras".
-No problem bouet, tira tira que amb la teva furgo segur que passem bé- li dic al company.
El cert és que la pista està en obres i estan fotent una "autopista" per anar a Estall o no sé per què collons. Impresionant! Crec que en un futur podrem anar amb skate a escalar a Aragó...
De moment l'única cosa que ha passat, és que amb les neus i les pluges d'aquest hivern tota la obra ha quedat amb uns fangars de ca'l déu i als 200 m de començar ja estem fotent pedres i pals per desenganxar la furgonetilla del col.lega del fang.
-Jo crec, Edu, que aquí hi ha molt fang perquè és més ombrívol,però més endavant segur que estarà millor- insisteixo.
En fi, ja s ho podeu imaginar: dues horetes més tard arribem al fangar més fangós de tots i desistim en culminar l'etapa fins a Estall. Avandonem al cotxe i canviem d'objectiu: Nirem a la Pilastra a fer la Punyalada Trapera.
A partir d'aquest moment tot va ser triunfar. La via molt bona, el temps exel.lent, bon horari i sobretot bona companyia. La via es troba bastant equipada i en tindreu prou amb el Camalots 0.75, 1 i 2, el semàfor d'aliens i un joquet de tascons. Roca molt bona. El 6c del tercer llarg és molt concentrat i ens va semblar estratosfèric (sobretot a vista...).
Com a nota negativa, els cinc motoristes que ens vam trobar al cim quan naem cap a la via. Quins collons! Naltrus no podem escalar però en canvi, ells foten el que volen. Més del mateix...
Per variar, no hi ha fotos. L'Edu portava la càmera però ens vam oblidar de tirar-ne (no tenim arreglu).
Willow: ja he estrenat la motxilla, va de puta mare. Ara si!
Salut i bona tàpia!!!

Edu Torrens i Llullu

Cesc ha dit...

Que algú regali una càmera al Llullu !!!!!! Ara !!!

Anna B ha dit...

Ei Llullu! Nosaltres vam anar a la Pilastra a finals de novembre i també vam flipar amb la megapista que estan construint. Tot i els cartellots vam passar, como no! A l'endemà no vam poder arribar a Estall perquè hi havia una retro al mig. L'encarregat de l'obra va explicar-nos que l'estant eixamplant (no l'esfaltaran) fins a Montfalcó, segons ell per l'alberg que han obert, i que al gener pararien les obres uns mesos per la nidificació de les aus. Suposo que té relació amb la presa, sinó no ho entenc.
Per cert, espero que quan tinguis una càmera et duri més que a nosaltres; a Jordània ens vam carregar la tercera!

Mingo ha dit...

Enhorabona Llorens i companyia. Per cert tinc una càmera que ni li va el display, però fa fotos, em sembla que te la regalaré. la propera vegada que anem a escalar. M'alegro molt de veure't tan bé. Una abraçada

Llullu ha dit...

Merci Mingu, m'ho apunto!
Ei Anna! Quins detallistes aquests de les obres d'Aragó... Aquests de les excavadores reventabosos en el fons són uns sensibles...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...