dijous, 25 de març del 2010

Roc Galliner, via Armats d'Amor

El passat dia 28 de febrer un parell de pallussos fets pols, arribaven al cimet de la Casiagulla del Roc Galliner a últimes llums... Aquesta petita joia de només dos llargs, està reservada a les ànimes sensibles i de cames fortes disposades a caminar una horeta i mitja per escalar els 80 metres escassos d'aquesta agulla. La via es troba equipada amb parabolts tot i que hi ha molts passatges obligats amb als segurillus "per allà sota".
El primer llarg té uns 45m. i li posem 7b+ i el segon uns 30m i conteu un bon 7b. Anant armats d'amor en tindreu prou amb 10 cintes i una corda de setanta pel ràpel. Aquest, el trobareu al costat oposat de la via, situant-vos al collet de la Casiagulla, en una sabina que hi ha sota una fita (ràpel de 35m fins la canal).
Tot i que la via és obligadeta no us deixeu acollonir per les xifres que la cosa no és gens expo. Com diria un que jo sé: "però si és molt fàcil!! si fins i tot jo he pogut pujar!!" ( va per tu, Cesc).
La Casiagulla (batejada per el mateix parell de pallussos) es troba situada un trescents metres per sota la característica cova del Roc Galliner (on s'hi estan equipant itiniraris esportius) tot remuntant una canal. La via comença per unes xorreres a la dreta de l'esperó; el peu de via és una bona terrasseta.
Roca més que exel.lent i continuïtat a tope. Dos llargs d'antologia equipats per baix (majoritàriament en lliure) que no us podeu deixar perdre: xorreres, gotes d'aigua, regletes, cops de gas...
Si voleu fotos hi haureu d'anar vosaltres mateixos perquè si jo en això soc un sapastre, el Martí podria ser el meu mestre...
I ja que ens decidim a piular cal dir que els autors d'aquesta bretoleria són en Martí de Manrússia (poseu-li el pinsu a part que està fet una bèsia) i la meva més que modesta participació.
En fi, ja miraré de completar la parrafada amb algun croquis de l'aprox o alguna mariconadeta així. Més que res per donar-hi un toc de color.
Salut i bones escalades!!!
Llullu

5 comentaris:

Cesc ha dit...

Llullu, tal com estic jo ara, no m'enfilo ni a un tamboret,...

Piju ha dit...

home, donc si que val la pena alguna ressenyeta, que això sona molt be!

Jortx ha dit...

L'últim dia que vam anar a la cova amb el Martí i el xèrif ja deien que l'esperó aquest es veia autèntic!

Ja enganyaré algun lolo perquè m'hi porti!

Salut bous!

Mingo ha dit...

Collons Llorens, amb lo guapa que és la zona i tu cap foto, ni ressenya ni res,

Anònim ha dit...

ei yuyu! soc el m.blanco.
Va passam la topo que entre bolquers i bolquers aniré acabant la guia.
A veure si en un any enllesteixo lo de tindre un fill, fer un llibre i plantar un arbre (ara m'en vaig a plantar un pi...je,je)
Saluti a tutti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...